Weet je al in grote lijnen waar de focus op ligt in 2020 en wat je wilt delen met je publiek? Zowel in je nieuwsbrieven, op social media als in overige prospect/klantcommunicatie? En zitten zij eigenlijk wel te wachten op alle info die je (met hen) deelt?

Uit onderzoek komt naar voren dat veel bedrijven tijd besteden aan customer journeys en het afstemmen van het salesproces op de verschillende stadia die een prospect/klant doorloopt, maar helaas niet of nauwelijks kijken naar welke content binnen de betreffende klantreis van toepassing is. En dan ook nog te bedenken dat 95% van alle beslissingen onbewust wordt genomen. Dus hoe goed jouw customer journey ook in kaart is gebracht, een (online) klant blijft grillig.

Contentjourney

De contentjourney zorgt ervoor dat je met andere ogen kijkt naar de klantreis en vooral relevant bent en blijft voor prospects en je bestaande klanten. Het geeft je houvast en een top of mind positie op de juiste momenten. En dan niet alleen in woord, maar ook in beeld en gevoel. En juist dat laatste zorgt ervoor dat een klant voor je kiest. Hulp nodig? Ik help je graag bij de opstelling & invulling van jouw contentreis!